مهارت آموری

پیکر سرباز شهید گنبدی در زادگاهش به خاک سپرده شد



فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تشییع پیکر شهید مختوم نژاد گفت که به وجود چنین جوانان عزیزی که برای دفاع از نظم و امنیت جان خود را فدا کردند افتخار می‌کنیم زیرا امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت شهدای گرانقدر به‌وجود آمده است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر افزود: درود می‌فرستیم به روح بزرگ چنین جوانانی که در حقیقت به عنوان برگزیدگان خداوند جایگاه شهادت نصیب‌شان شده است.

وی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید مختوم نژاد، تصریح کرد که جان بر کفان نیروی انتظامی با تمام وجود ادامه دهنده راه همرزم شهید خود هستند.

همچنین آیین تشییع سرباز وظیفه شهید “عبدالجبار مختوم‌نژاد” صبح امروز با حضور خانواده و جمعی از همکاران شهید، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا و سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ستاد فرماندهی پلیس این کلان شهر برگزار شد.

رییس پلیس پایتخت در واکنش به شهادت این سرباز وظیفه، گفته بود که نیروی انتظامی تا آخرین نفس، پای امنیت مردم ایستاده است و در این مسیر همواره شهیدانی را تقدیم تامین امنیت و آرامش مردم می‌کند.

سردار حسین رحیمی روز گذشته نیز از دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه مختوم‌نژاد در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرباز شهید عبدالجبار مختوم نژاد” متولد سال ۱۳۸۰، مجرد و اهل شهرستان گنبدکاووش در شرق استان گلستان بود که عصر روز شنبه هفته جاری در یکی از عملیات‌های پلیس پایتخت با متهمی که قصد متواری شدن داشت، درگیر و بر اثر ضربات چاقو در قلب به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گنبدکاووس با حدود ۳۷۵ هزار نفر جمعیت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ۵۲۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا