انتظامی

شناسایی و دستگیری عاملان قتل خانوادگی در کمتر از ۱۰ ساعت



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد در خصوص جزئیات این خبر اعلام داشت: شب گذشته خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر مجومرد اشکذر به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله مأموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند، روبرو شدند.

فرمانده انتظامی یزد اظهار داشت: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود، توسط پلیس کشف شد.

بهدانی فرد ادامه داد: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.

وی افزود: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی یزد بیان داشت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی می‌باشند در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا