آخرین اخبارشهادت و ایثار

پیکر سرباز فداکار ورامینی تشییع شد

به گزارش ایرنا، مسوولان انتظامی جنوب شرق تهران و شهرستان ورامین روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) پیکر امیر حسین شهرکی سرباز وظیفه شناس و فداکار کلانتری 11 ورامین را که برای نجات دو هموطن داخل کانال آب شده بود تشییع کردند.

این مراسم که با حضور خانواده سرباز فداکار در محل ستاد فرمانداری انتظامی شهرستان ورامین برگزار شد، همرزمان پس از تشییع و برگزاری مراسم رسمی، پیکر سرباز وظیفه شناس را به منظور تدفین تحویل خانواده دادند.

سرباز شهرکی 12 ماه از خدمت مقدس سربازی را سپری کرده بود و از اهالی استان گلستان است که خدمت مقدس سربازی را در شهرستان ورامین می‌گذراند.

اواسط هفته جاری دو نفر از شهروندان ورامینی به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است، در داخل کانال آب حاشیه جاده موسوم به تیغاب سقوط کردند و امیرحسین شهرکی، سرباز وظیفه شناس کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین بدون درنگ و با شجاعت مثال زدنی برای نجات آن‌ها به داخل کانال می رود که متاسفانه به دلیل شدت جریان آب غرق و جان خود را از دست می‌دهد پیکر این سرباز میهن، پس از ساعت‌ها تلاش عوامل امدادی، در فاصله‌ای دورتر از محل حادثه کشف شد.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا