انتظامی

جاعلان سابقه‌دار دفترچه‌های بیمه درمانی در اصفهان دستگیر شدند



سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان در پی یک اقدام هوشمندانه دریافتند فردی در زمینه جعل دفترچه بیمه مربوط به بنیاد شهید و بنیاد جانبازان فعالیت دارد و با الصاق عکس خود روی آنها نسبت به اخذ داروهای کمیاب و گران قیمت به صورت رایگان اقدام می‌کند و سپس آنها را در بازار به صورت آزاد می‌فروشد.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطلاع از این موضوع اقدامات ویژه خود را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دادند و در نهایت با انجام یک سری اقدامات پلیسی دریافتند فرد مذکور به منظور دریافت دارو به یکی از مراکز درمانی شهر اصفهان مراجعه کرده است که بلافاصله وارد عمل شده و او را طی یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم جعل دفترچه‌های بیمه درمانی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد که با راهنمایی او این فرد نیز دستگیر و در استعلامات انجام شده مشخص شد وی پیش تر نیز سابقه جعل و سوءاستفاده از دفترچه بیمه درمانی را داشته است.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: متهمان به هشت فقره جعل دفترچه‌های بیمه درمانی اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه میزان خسارت مالی وارده به سازمان شاکی یک میلیارد ریال برآورد شده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا