کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیط هواپیما از اول آذر



به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه رزمایش طرح زمستانی راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه راهداری ۳۰ هزار راهدار در سطح کشور با ده‌ها هزار تجهیزات در راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی کشور در حالت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال زمستان کم حادثه‌ای داشته باشیم، گفت: نقاط حادثه‌خیزی در کشور وجود دارد که بخشی از آن سال گذشته اصلاح شده و همچنین برنامه‌ریزی شده است تا طی دو سال آینده باقی نقاط حادثه خیز نیز اصلاح شود.

وزیر راه خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل کشور، ناوگان زمینی و ناوگان ریلی و همچنین بخش هوایی وضعیت خوبی ندارند از این رو طرح جامع نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی کشور آماده و در حال ارائه به مجلس و دولت است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص کمک کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه افرادی که با هواپیما مسافرت می‌کنند باید واکسن کرونا زده باشند، گفت: طی دو سال درگیری با کرونا در کشور شرکت‌های هواپیمایی تنها با ۶۰ درصد ظرفیت خود مسافرگیری کرده بودند.

رستم قاسمی درباره افزایش قیمت بلیط هواپیما گفت: افزایش قیمت بلیط هواپیما قبل از دولت سیزدهم اتفاق افتاده است که البته در شورای عالی هواپیمایی کشور کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیط هواپیما از اول آذر در دستور کار خواهد بود.



منبع:مهر