انتظامی

افزایش بهره وری از فناوری‌های نوین در ارتقای خدمات انتظامی



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در جلسه‌ای که با حضور استاندار تهران و مسئولان لشکری و کشوری غرب استان تهران برگزار شد امنیت را یکی از مقوله‌های مهم و اساسی دانست و اظهار داشت: امنیت پایدار با مشارکت عمومی و همگانی کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط به وجود می‌آید.

وی از افزایش بهره وری در فناورهای نوین و تجهیزات روز پلیس خبر داد و افزود: تجهیز پلیس به امکانات و فناوری‌های نوین موجب ارتقای خدمات انتظامی به شهروندان شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: قرارگاه سرقت با حضور استاندار و دبیری فرمانده انتظامی تشکیل شده و کلیه دستگاه‌های متولی در این عرصه فعال و پویا عمل کنند.

اشتری در خصوص جولان اراذل و اوباش در به هم زدن آرامش مردم، عنوان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و امیدواریم با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی همکاران عزیز شاهد رشد و شکوفایی در عرصه امنیت کشور باشیم.

اشتری در پایان به همکاری و تعامل با سپاه پاسداران اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت و ارتقای آن تعامل خوبی از قبیل گشت‌های مشترک و غیره انجام شده که با تقویت نیروی انسانی در حوزه پلیس در غرب استان تهران، امید است که خدمات رسانی به مردم با شکل بهتری انجام پذیرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا