انتظامی

سارق قاب های آلومینیومی قبرهای جهرم دستگیر شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ خسرو رزمجویی، اظهار داشت: سحرگاه امروز شنبه در پی به سرقت رفتن تعدادی از قاب‌های آلومینیومی قبرستان رضوان در شهرستان جهرم و انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، بلافاصله بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور فوری مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ مطهری با حضور در محل سرقت و بدست آوردن سرنخ‌هایی در این زمینه، موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت سارقی که به قاب‌های آلومینیومی قبرها رحم نکرده بود را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در بازرسی از منزل سارق ۳۴ ساله تعدادی قاب آلومینیومی متعلق به قبرهای مردگان کشف شد، بیان کرد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز که سارق به وسیله آن اقدام به سرقت می‌کرده است نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

رئیس پلیس جهرم در پایان تاکید کردبرخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، سارقان و مجرمان به صورت ویژه در دستو کار این فرماندهی قرار دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا