انتظامی

راه امام و شهدا را ادامه می‌دهیم/ناجا بازوی قوی انقلاب اسلامی است



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، در آئین تجدید میثاق فرماندهان و نیروهای پلیس با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا که روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه برگزار شد، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، سردار محمد علی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا، برخی رؤسای پلیس‌های تخصصی، معاونان ستادی، مسئولان و کارکنان ناجا ضمن ادای احترام و اهدای گل، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: توفیق حاصل شد تا امروز و همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور بیابیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را در مسیر بعثت و عاشورای بنیان گذاشتند، گفت: اگر روح حاکم بر عاشورا، حق خواهی و امر به معروف و نهی از منکر بود، امروز نیز روح حاکم بر انقلاب اسلامی ایران، حق طلبی، حمایت از مظلومان جهان و امر به معروف و نهی از منکر است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بستر ساز ظهور است، خاطر نشان کرد: آحاد نیروهای پلیس نیز در پیروی از راه امام راحل (ه)، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و تا پای جان برای صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب پیش می‌روند.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما پویا و تا همیشه زنده است.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی قوی انقلاب اسلامی است، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در گرامیداشت هفته ناجا در سال جاری خاطر نشان کرد: امروز باید بگویم که گوش به فرمان رهبری هستیم و نفسمان با نفس معظم له تنظیم می‌کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: لحظه‌ای از پیروی و دفاع از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان کوتاه نمی آییم و به این توفیق خدمتگزاری افتخار می‌کنیم.

پس از تجدید میثاق فرماندهان و نیروهای پلیس با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان، برنامه غبارروبی از مزار شهیدان برگزار می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا