انتظامی

پا را از روی پدال گاز بردارید/ در معابر خلوت سرعت و سبقت ممنوع



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک پایتخت در دهمین روز از فروردین آرام و روان گزارش می‌شود و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در چهارشنبه دهمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان و آرام و بدون مشکل و بدون حادثه‌ای خاص گزارش می‌شود.

وی گفت: امروز چهارشنبه ترافیک خاصی در معابر پایتخت مشاهده نگردید و تردد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ رنجبر افزود: برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است با سرعت در معابر تردد نمایند و سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این رانندگان توصیه می‌گردد جدا از سرعت و سبقت در معابر خلوت پرهیز نموده و فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمائید تا شاهد حادثه و تصادف در سطح معابر نباشیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا