انتظامی

سرقت ناموفق طلافروشی در خانی آباد/ سارقان مسلح دستگیر شدند


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله خانی آباد سریعاً تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه مأموران در محل، ۲ سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر ۲ سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه ۳ تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۳ و ۴۳ ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را ۶ کیلو گرم به ارزش ۷۸ میلیارد ریال اعلام کردند.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی و اقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل ملاحظه بود و مثمر ثمر بود، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا