کشف ۱۰ کیلو هروئین از یک تاکسی/ همدستان راننده دستگیر شدند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه خودروی سواری تاکسی ضمن تهیه مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرزهای شرقی کشور پس از انتقال مواد به شهر تهران، اقدام به توزیع آن در سطح تهران می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و مأموران دریافتند راننده تاکسی با همکاری همدستانش به تازگی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر تهیه و در حال حرکت به سمت پایتخت هستند.

حسنوند با اشاره به تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران این پلیس به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و رصد خودروهای عبوری را در دستور کار قراردادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عنوان کرد: پس از ساعت‌ها پایش و گشت زنی هدفمند در یکی از محور مواصلاتی در نهایت خودروی مذکور مشاهده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توقیف و هر سه سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به این که در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو و ۵۰ گرم هروئین کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.



منبع:مهر