مهارت آموری

همفکری و استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان موجب توسعه منطقه می‌شود



به گزارش ایرنا ماریه امیریان شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی جوانان، بانوان و ورزشکاران سرباز اظهارداشت: انقلاب اسلامی با همت و همراهی همه اقشار بویژه جوانان و نخبگان دستاوردهای بسیار خوبی در طول این سالها داشته است. 

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر و افتتاح ۱۱۰ پروژه در سطح شهرستان سرباز با اعتباری افزون‌بر ۲۰ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در سطح بخش مرکزی سرباز افتتاح شده است.

بخشدار مرکزی سرباز ادامه داد: از طرح ها، ایده ها، پیشنهاد و نقدهای جوانان استقبال می کنیم تا این قشر به عرصه بیایند و برای ساختن این مرز و بوم همگام با مسوولان عمل کنند.

وی همفکری، همگرایی، همدلی و اتحاد مردم را لازمه رشد، توسعه و پیشرفت بخش مرکزی سرباز عنوان کرد و افزود: درب دفتر بخشدار به روی همه اقشار بویژه جوانان باز است.

امیریان برگزاری نشست‌ها و دورهمی های صمیمی را مایه مباهات خواند و خاطرنشان کرد: این نشست‌ها می‌تواند به تعامل، همفکری و استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان کمک شایانی کند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری ها و تلاش های هارون کمال زئی یکی از جوانان این شهرستان جهت ایجاد و ثبت سمن، بر توسعه برنامه های سمن و همچنین ارتقای جایگاه آن تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون در این زمینه تلاش تا بخشی از معضلات جامعه را مدیریت و رفع کرد.

به گزارش ایرنا تعدادی از جوانان و بانوان به طرح پیشنهادات و دغدغه‌های خود پرداختند و از بخشدار به جهت تشکیل این نشست قدردانی کردند.

در پایان احکام انتصاب سعید بلوچ بعنوان مشاور جوان بخشدار مرکزی سرباز و هارون کمال زئی بعنوان روابط عمومی بخشداری مرکزی این شهرستان به آنان اعطا شد.

همچنین اعتبار نامه نخستین سمن شهرستان سرباز با عنوان «جمعیت مردم نهاد یاریگران زندگی نوین مکران» به هارون کمال زئی دبیر سمن  اعطا شد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا