بازار

آشنایی با محصولات دلتا

شرکت دلتا تولید کننده انواع تجهیزات برق اتوماسیون و نمایشگر  HMI، دستگاه  PLC، ماژول ورودی خروجی، اینورتر درایو و سایر تجهیزات اتوماسیون می باشد. محصولات دلتا امروزه در سراسر جهان بعد از زیمنس بالاترین حجم فروش را در میان مشتریان داشته است. پایه گذاری برند دلتا از کشور تایوان آغاز شده است و امروزه در کشور های چین، اندونزی، تایلند شرکت دلتا فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون پیش گرفته است.

نکات خرید انواع محصولات دلتا

هنگام خرید محصولات دلتا باید دقت داشته باشیم که در ایران یک برند دلتا اصلی شناخته شده است و یک برند دلتا ایرانی که با برند دلتا اصلی متفاوت است. برند دلتا ایرانی محصولات تولید داخل کشور هستند. نکته دیگر در مورد خرید محصولات دلتا این است که باید بدانیم با توجه به نیاز مصرف چه نوع محصول و با چه مشخصاتی باید خریداری کنیم که با سیستم پروژه ما مطابقت داشته باشد.

نکات مهم در خرید پی ال سی PLC دلتا

پی ال سی دلتا مانندسایر PLC ها یک هدف را دنبال می کند. به طور کلی پی ال سی یک کامپیوتر کوچک است که توانایی پردازش داده های ورودی و در نتیجه کنترل و اجرای دستورات برنامه در خروجی را دارد. پی ال سی ها در برند های مختلف مثل دلتا، زیمنس، ABB، امرون، فاتک، کینکو،AB و .. طراحی و تولید می شوند. که هر کدام از نظر قیمت، کیفیت و آپشن باهم متفاوت است. در این بخش قصد داریم یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برند PLC از دلتا را معرفی کنیم.

در ایران یکی از بیشترین PLC هایی که مورد مصرف کارخانه جات و تولیدی ها قرار گرفته است، پی ال سی برند دلتا می باشد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن PLC دلتا در ایران توجه مشتریان زیادی را جلب کرده است. نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان می توان پر فروش ترین PLC دلتا بعد از شرکت زیمنس، متعلق به برند دلتا می باشد.

قیمت محصولات دلتا

همانطور که گفته شد قیمت محصولات دلتا با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند بسیار مناسب بوده و کاملا اقتصادی برای مصرف کنندگان می باشد. قیمت محصولات دلتا مانند PLC دلتا، نمایشگر اچ ام آی HMI دلتا، اینورتر و سایر محصولات دلتا، در مقایسه با سایر شرکت های تولید کننده تجهیزات اتوماسیون، مقرون به صرفه ترین و پر فروش ترین سطح را به خود اختصاص داده است.

قیمت خرید پی ال سی PLC دلتا

مشتریانی که قصد استعلام قیمت و خرید پی ال سیPLC برند دلتا را دارند میتوانند، با ورود به بخش فروشگاه برق آک از طریق سرچ فروشگاه برق آرک در گوگل، تمامی محصولات دلتا از جمله PLC دلتا، نمایشگر اچ ام آی دلتا ، درایو، ماژول ورودی و خروجی دلتا سایر تجهیزات اتوماسیون مورد نیاز را مشاهده کرده و خرید خود را ثبت نمایند. ارسال کلیه محصولات دلتا از فروشگاه برق آرک در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت صورت می گیرد.

پایین ترین قیمت پی ال سیPLC دلتا

پی ال سی DVP14SS211R دلتا یکی از ارزان ترین و پایین ترین قیمت را در میان محصولات PLC دلتا دارد. نوع خروجی رله ای و ترانزیستوری PLC DVP14SS211R/T در فروشگاه برق آرک موجود است. این پی ال سی از سری SS2  می باشد. تغذیه آن 24 ولت DC و دارای 8 ورودی، 6 خروجی دیجیتال می باشد. ضمن اینکه اگر مشتری قصد خرید پی ال سی DVP14SS211R را با ماژول ورودی آنالوگ دارد، فروشگاه برق آرک و نمایندگی محصولات دلتا این امکان را فراهم کرده است که به درخواست سفارش مشتری نوع ماژول ورودی را آنالوگ در نظر گرفته و برای مشتری ارسال نماید.

قیمت خرید پی ال سی دلتا DVP-10SX11T

پی ال سی دلتا مدل DVP10SX11T سری اسلیم PLC دلتا می باشد این پی ال سی جدا از ورودی وخروجی دیجیتال،دارای 2 ورودی آنالوگ و 2 خروجی آنالوگ می باشد .پی ال سی DVP10SX11T یکی از اقتصادی ترین و مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت می باشد که ورودی و خروجی آنالوگ روی خود دارد. جهت سفارش، استعلام قیمت خرید پی ال سی دلتا DVP10SX11T می توانید با ارجاع به صفحه فروشگاه برق آرک از طریق سرچ در گوگل و انتخاب دسته بندی محصولات دلتا سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان PLC خود را تحویل بگیرید. خدمات پس از فروش بر روی این محصول از طرف نمایندگی وجود دارد.

خرید نمایشگر HMI دلتا 

نمایشگر اچ ام آی HMI دلتا یکی از پر فروش ترین نمایشگر ها در سراسر جهان به خصوص در ایران می باشد. قیمت مناسب و به صرفه اچ ام آی دلتا با توجه به سطح بالای کیفیتی که دارد، از مزیت های خرید HMI دلتا می باشد. اگر بخواهیم در چند خط نمایشگر اچ ام آی را توصیف کنیم باید بدانیم HMI یک پنل نمایشگر جهت نمایش روند اجرایی سیستم و کنترل آن همچنین تنظیم پارامتر های سیستم به کار می رود. شاخصه نمایشگر اچ ام آی دلتا از نظر سطح کیفیت در میان مشتریان ثابت شده است. اگر قصد خرید و استعلام قیمت نمایشگر اچ ام آی HMI برند دلتا را دارید، با ارجاع به صفحه فروشگاه برق آرک در درسته بندی محصولات دلتا و نمایشگر HMI می توانید انواع مختلف نمایشگر دلتا را با مشخصات گوناگون نسبت به نیاز مصرفی خود سفارش دهید. خدمات پس از فروش نمایشگر HMI دلتا از طرف نمایندگی امکان پذیر است.

پر فروش ترین اچ ام آی اترنت دار دلتا

نمایشگر اچ ام آی دلتا مدل DOP 107 WV و اچ ام آی DOP107EV  پر فروش ترین و محبوب ترین نمایشگرHMI  در میان نمایشگر های اترنت دار شناخته شده می باشند.جهت سفارش نمایشگر اچ ام آی دلتا با کارشناسان فروشگاه برق آرک تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا