آماده باش تمامی یگان‌های انتظامی و ترافیکی در روز طبیعت



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی، در قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر و ملاحظات لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان محترم در پایتخت بتوانند تعطیلات آرامی را سپری نمایند، اندیشیده شده است، بیان داشت: از قبل از شروع تعطیلات نوروزی تا پایان آخرین روز از تعطیلات نوروزی پلیس در آماده باش کامل می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته اند و بسیاری از منازل خالی از سکنه است، افزود: در تعطیلات نوروزی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در آماده باش کامل هستند و با گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود مشغول تأمین امنیت و آرامش شهروندان می‌باشند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در روز طبیعت نیز با آمادگی کامل پلیس آماده انجام وظیفه می‌باشد، عنوان داشت: تدابیر و ملاحظات لازم در حوزه ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است تا شهروندان گران‌قدرمان بتوانند روز طبیعت را با آرامش و امنیت سپری نمایند.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: برای تأمین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در آماده باش کامل هستند.

سردار رحیمی گفت: لازم است شهروندان گرامی با رعایت دقیق ملاحظات پیشدستانه و پیشگیرانه، امکان دستبرد و سرقت سارقان را کاهش دهند چرا که به طور حتم رعایت برخی نکات به ظاهر کوچک از جمله زدن قفل پدال می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش سرقت خودرو داشته باشد.



منبع:مهر