انتظامی

آماده باش ۳ هزار کلانتری و فعالیت ۶ هزار گشت در نوروز



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، رحلت مرجع عالی‌قدر آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: آیت الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی، فقیهی بصیر و عالمی جلیل القدر بود که در دفاع از مردم و آرمان‌های انقلاب تلاش کردند.

آمادگی ۳ هزار کلانتری و پاسگاه برای خدمات رسانی

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور در خصوص تمهیدات قرارگاه نوروزی ابوذر برای تأمین امنیت تعطیلات سال جدید که از روزهای پایانی سال آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت گفت: در جریان این مأموریت مهم، ۳ هزار کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه‌روزی با آمادگی کامل در راستای تأمین امنیت عمومی کشور تلاش خواهند کرد.

انتظام بخشی با فعالیت شبانه روزی نزدیک به ۶ هزار گشت انتظامی

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از سرقت و اقدام قاطعانه و سریع در پیشگیری از وقوع جرایم، نزدیک به ۶ هزار گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده متشکل از یگان‌های امداد، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با استعداد نزدیک به ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی، برقراری نظم و امنیت در سطح محلات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده اند.

رئیس پلیس پیشگیری کشور گفت: بیش از ۹۳ هزار نفر از کارکنان پایور، وظیفه، پلیس افتخاری، بسیج و پلیس یاران (نگهبان محله) در هماهنگی کامل و هم‌افزایی لازم خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی کامل کارکنان یاد شده برای شرکت در مأموریت تعطیلات پایان سال، یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های اجرایی نیز به سهم خود ایفاگر نقش ارزنده در تأمین نظم و امنیت عمومی، حفاظت از سرمایه‌های ملی و مردمی و عرصه‌های منابع طبیعی هستند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط کشور حافظ آسایش و امنیت هموطنان در ایام نوروز خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همیاری مردم با پلیس شاهد نوروزی بدون حادثه، امن و ایمن برای همه شهروندان باشیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا