اجرای واکسیناسیون سربازان دژبان در پایگاه شهید لشکری مهرآباد



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد در حاشیه بازدید از واکسیناسیون کارکنان وظیفه پایگاه شهید لشگری ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بیمارستان این پایگاه گفت: در راستای صیانت از سلامتی سربازان وظیفه از جمله سربازان دژبان که به علت موقعیت‌های ارتباطی زیاد با سایر کارکنان در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند، طرح واکسیناسیون این قشر از سوی بهداشت و درمان پایگاه اجرا شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد با بیان اینکه سربازان دژبان که در اماکن عمومی و مواجهه با دیگر کارکنان پایور و وظیفه هستند، در معرض خطر بیشتری قرار دارند، گفت: در ابتدای امر سربازان وظیفه دژبان برای مصون ماندن در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند تا بتوانند ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام و خللی در مأموریت‌های یگان ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و علاوه بر وظیفه آموزش وارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت های اصلی است.

سرتیپ دوم بهمرد تصریح کرد: تمام سعی ما بر این است تا هر چه زودتر تمامی کارکنان وظیفه این پایگاه واکسینه شوند تا ما در خصوص جان این عزیزان نگرانی نداشته باشیم.

منبع:ایرنا