انتظامی

استقرار پلیس در محل برگزاری مراسم‌ مذهبی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در ضیافت و مهمانی ماه رمضان سفره رحمت و مغفرت خداوند متعال گسترده است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماهی است که بنا بر روایات وارده از معصومین گرانقدر ما اول آن رحمت، میانه آن مغفرت و پایان آن رهایی از آتش جهنم است که انشاالله مشمول رحمت، غفران و لطف بیکران خداوند متعال باشیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حسینه چهارده معصوم علیهم السلام میزبان عاشقان و مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت با حضور مداحان سرشناس کشوری از جمله حاج محمد رضا طاهری و حسین طاهری است، گفت: در ماه رمضان نیز در حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ میزبان مهمانان ضیافت رمضان خواهیم بود.

وی گفت: مراسم مناجات ماه رمضان از شب اول ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۴ تا یک بامداد با سخنرانی علمای اعلام و حج اسلام عالی، مهدی شریف و مصطفی کرمی و حسن آبادی و دکتر قنبری برگزار می‌شود.

سردار رحیمی با اشاره به پخش زنده این مراسم از شبکه دو سیما، گفت: همه تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای برقراری امنیت و آرامش و انضباط در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان برای شهروندان پایتخت اندیشیده شده است و گشت‌های راهور و پیشگیری و یگان امداد در سطح شهر و محل‌های برگزاری مراسم مذهبی مستقر خواهند بود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا