انتظامی

اعلام ساعت کاری مجاز صنوف در ماه رمضان



سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام ساعت کاری مجاز برای صنوف در ماه مبارک رمضان گفت: ساعت کاری صنوف در ماه مبارک رمضان بستگی به نوع صنف مربوطه دارد.

وی ادامه داد: صنوفی مانند طلافروشی، خیاطی، آرایشگری و … که در طول روز مجاز به فعالیت هستند، ساعت کاری فعالیتشان مانند سابق است.

رئیس پلیس اماکن پایتخت افزود: در راستی کمک به معیشت مردم صنوفی که با اغذیه در ارتباط هستند مانند رستوران‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها و برخی سوپرمارکت‌ها که در طول روز اجازه فعالیت ندارند، می‌توانند از اذان مغرب تا سحر (اذان صبح) فعالیت کنند.

مرادی اظهار کرد: این مجوز به آن معنا نیست که هر اغذیه‌فروشی در هر جایی بخواهد تا سحر فعالیت داشته باشد. صنوفی که تمایل دارند تا سحر فعالیت کنند باید به پلیس اماکن مراجعه کنند و درخواست مجوز داشته باشند تا با بررسی نیازسنجی لازم، این مجوز برای آنها صادر شود.

به گفته وی، صنوف دیگری که از قبل مجوز شبانه‌روزی داشتند مانند داروخانه‌ها یا برخی از هایپرها نیازی به مراجعه مجدد برای کسب مجوز ندارند.

رئیس پلیس اماکن پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: تمام صنوف مرتبط با اغذیه در ماه مبارک رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا