افزایش تجهیزات شناوری/ باندهای واردکننده سلاح شناسایی شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری عصر امروز چهارشنبه با حضور در ناوگروه شناوری دریابانی آبادان گفت: توفیق شده که بازدیدی از دریابانی آبادان داشته باشیم و از نزدیک خدا قوتی را به همکاران خودمان در دریابانی و مرزبانی استان بگوییم.

وی با بیان افزود: حسن همجواری با کشور دوست و برادر عراق در اینجا حاکم است و از طریق همکاران بنده و مرزبانی و دریابانی عراقی‌ها این هماهنگی و همکاری وجود دارد و وضعیت مناسبی در این حوزه داریم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: سعی و تلاش ما این است که تجهیزات شناوری را به‌خصوص مجموعه دریابانی اضافه کنیم؛ البته در سال گذشته تعدادی شناور اضافه شده و امیدواریم تا پایان امسال و سال آینده تجهیزاتمان در دریا افزایش پیدا کند.

سردار اشتری بیان کرد: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی خوزستان بسیار عالی و خوب است و مرزبانان نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران) مشغول خدمت و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در خصوص جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی شناسایی و برخورد با کسانی است که سلاح را به‌صورت غیرمجاز وارد کشور می‌کنند چون این امر باعث ناامنی می‌شود که در منطقه با اشراف خوبی که همکارانمان داشتند، بخش‌های عمده‌ای از باندها و شبکه‌هایی که سلاح غیرمجاز وارد می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در این رابطه با نیروی انتظامی همکاری کنند، گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و تجهیزات خوبی که دارد توانسته موارد بسیاری از قاچاقچیان سلاح را شناسایی و با آنها برخورد کنند و این روند را افزایش خواهیم داد.



منبع:مهر