انتظامی

الحاق تجهیزات جدید به ناجا/ از پهپاد تا خودرو و شناور



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فرماندهی مرزبانی انتظامی، پلیس پیشگیری انتظامی و پلیس آگاهی انتظامی) گفت: طی یکسال گذشته، چهار مرحله الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی و پلیس‌ها و معاونت‌های تخصصی داشتیم، امروز هم شاهد الحاق بخشی از تجهیزات مورد نیاز به فرماندهی انتظامی مرزبانی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی انتظامی هستیم.

وی اضافه کرد: ان شاء الله با الحاق این تجهیزات شاهد حرکت رو به جلو در انجام مأموریت‌ها خواهیم بود. جا دارد از عزیزان و همکارانمان در ستاد کل نیروهای مسلح، وزرات دفاع و معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی قدردانی کنم.

سردار اشتری با اشاره به تنوع، پیچیدگی و گستردگی مأموریت‌های انتظامی از مرز تا داخل شهرها خاطرنشان کرد: در روند الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی انتظامی، شاهد الحاق و تخصیص ۱۸۰۰ دستگاه انواع خودرو، ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت، ۸۵ فروند شناور و ۲۵۰ دستگاه خودروی تاکتیکی و … هستیم، همچنین تجهیزات هوایی (بالگردی و پهپاد) نیز به یگان‌های عملیاتی ملحق و تزریق شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: قطعاً الحاق این تجهیزات و تخصیص امکانات نوین به یگان‌های عملیاتی موجب ارتقا توان تحرک پلیس و افزایش اقتدارمان می‌شود که دستاورد آن تقویت امنیت در مرزها و شهرها برای مردمان عزیزمان است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای مجرب، آموزش دیده، حرفه ای و تجهیزات بروز، با اقتدار مأموریت‌ها را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به حمایت‌های ستاد کل نیره‌ای مسلح از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ان شاءالله در برنامه‌های ۱۴۰۱ و همچنین برنامه هفتم توسعه نیز روند تقویت پلیس مستمر باشد و تداوم داشته باشد، ما نیازمندی هایمان را در بخش تجهیزات و ابنیه اعلام کردیم و لازم است که مسئولان ذی ربط به منظور تقویت اقتدار پلیس، حمایت و پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا