امنیت ایران مورد غبطه ابرقدرت های جهان است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش‌نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه‌بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی از شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین‌برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین‌داری معرفی کرد و افزود: تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا که بی‌منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادند، افتخاری مقدس و ارزشمند است.

وی در ادامه عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد و گفت: صبر و بردباری این افراد پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدرشناس آن باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست افزود: شهدا انسان‌هایی وارسته‌ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه‌دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه ابرقدرت‌های جهانی بوده و ثمره جان‌فشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند.

وی تصریح کرد: شهدا با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است که در این راستا بکوشند و با ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت‌فقیه سهم خود را ایفا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: شهادت هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است، هدیه‌ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می‌شود.

به گزارش مهر، خانواده شهید «مالک رسولی نیک» که در اغتشاشات اخیر خوزستان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران و نیز خانواده‌های شهیدان «سجاد دالمن» و «مهدی آزمون» که به هنگام گشت زنی مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، توسط فرمانده ناجا مورد تجلیل قرار گرفتند.



منبع:مهر