انجام ۳ ماموریت مهم پلیسی در استان سمنان/ متهمان دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان از اجرای سه مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته رد پای دو موادفروش در شهر سمنان شناسایی و عملیات ویژه برای به دام انداختن آن‌ها آغاز شد.

وی بابیان اینکه سرنخ‌های اولیه نشان می‌داد این دو خرده‌فروش که برای تهیه مواد مخدر صنعتی به خارج از استان رفته بودند، افزود: طبق طرح‌ریزی عملیاتی و هماهنگی لازم برای دستگیری این افراد خودرو متهمان در مسیر بازگشت به سمنان در محور فیروزکوه مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با عملیات منسجم و هماهنگ چند تیم پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو پژو ۲۰۶ نزدیک به ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر از جمله هروئین، شیشه و تریاک آماده توضیح کشف‌شده است.

حسنی از انهدام باند چهار نفره سارقان سیم و کابل هوایی با کشف ۴۲ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل هوایی در شاهرود به خصوص در ساعات پایانی شب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در بررسی نهایی، سرنخ‌هایی از همکاری سه سارق سابقه‌دار و معتاد در این پرونده کشف شد، افزود: طی عملیات ویژه این افراد به همراه مال‌خر پرونده دستگیر و از خودرو پراید سرقتی نیز ۲۵ کیلوگرم سیم مسی کشف و ضبط‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه با تشکیل تیم مشترک پلیس و نیروهای بسیج سرخه سه دستگاه ماینر قاچاق از صندوق عقب یک دستگاه خودرو پراید کشف و متهم پرونده دستگیر و تحویل داس را شد، اضافه کرد: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت غیرمجاز از اولویت مأموریت‌های پلیس به شمار می‌رود که رسیدگی به همه آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.



منبع:مهر