انهدام باند مسلح قاچاق مواد مخدر در سبزوار



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار مجید کریمی با اعلام خبر هلاکت سه سوداگر مرگ در استان خراسان رضوی اظهار کرد: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با قاچاقچیان در شهرستان سبزوار ۵۵۵ کیلو مرفین کشف شد و سه سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

وی به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و ادامه داد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در راستای بررسی خبر دریافتی از پلیس اطلاعات، با همکاری مأموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن، باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی گسترده چهار خودرو متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار شناسایی کرده و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ که از قاچاقچیان مسلح سابقه‌دار بودند، به هلاکت رسیده و چهار قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند.

کریمی اضافه کرد: از این باند مسلح، ۵۵۵ کیلو مرفین و ۳۲ کیلو تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه گرینف، یک قبضه برنو، یک قبضه آر.پی.جی، یک عدد مین ضد تانک، سه هزار فشنگ جنگی، ۱۰ عدد گلوله آر.پی.جی و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.



منبع:مهر