انتظامی

انهدام باند ۳ نفره سارقان کلینیک پزشکی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار داشت: بیست و پنجم بهمن ماه پرونده‌ای دایر بر سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطبی در محدوده میدان فاطمی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم برای کشف با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه می‌شوند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت با پلاک مخدوش انجام پذیرفته است و یکی از سارقان نگهبان ساختمان کلینیک می‌باشد که پس از سرقت متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام‌های حمید و آرش که در سرقت نقش داشته اند شناسایی می‌شوند که با ادله‌های موجود و شناسایی هویت متهمان با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ نفر تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان ۲ تن از متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل می‌شوند که در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی معترف و اظهار داشتند اموال را به یک مرکز پزشکی فروخته اند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و راهنمایی و هدایت متهمان اموال از مرکز پزشکی که اقدام به مالخری کرده بود جمع آوری و با تنظیم صورتجلسه تحویل مال باخته شد و مرکز پزشکی نیز با دستور قضائی پلمب شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با کشف اموال هر دو متهم با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری دیگر متهم پرونده همچنان ادامه دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا