مهارت آموری

باد و باران ۵۳۰ میلیون تومان به شبکه توزیع برق راسک و سرباز خسارت زد



محمد رئیسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برآورد میزان خسارات ناشی از باد و باران اشاره کرد و اظهار داشت: بر اثر این اتفاق طبیعی ۴۷ اصله پایه تیر برق و سه کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف دچار خسارت شده است.

وی ادامه‌داد: با تلاش هشت اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل در همان ساعات اولیه بحران، شبکه‌های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برق‌دار شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان‌های راسک و سرباز خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بخش زیادی از شبکه‌های آسیب دیده اصلاح شده و شبکه توزیع برق این شهرستانها در شرایط پایدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان در طول ماه جاری شاهد حوادث بسیار، ناشی از باد و باران بوده است، گفت: پرسنل جهادگر این مجموعه با توجه به سختی مسیر و شرایط جوی نامناسب به صورت شبانه‌روزی نسبت به اصلاح و پایداری شبکه برق آسیب دیده این مناطق تلاش کردند.

رئیسی اظهار داشت: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهرستان از جنوب با شهرستان دشتیاری، از شمال با شهرستان سرباز، از شرق با پاکستان و از غرب با شهرستان قصرقند همجوار است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا