بازگشایی جاده هراز/ آخرین وضعیت راه‌ها



سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر از بازگشایی جاده هراز خبر داد و گفت: جاده هراز که به علت اجرای عملیات عمرانی تونل نشل در کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ از نیمه شب شنبه این هفته بصورت کامل مسدود شده بود امروز ساعت ۱۲ ظهر بصورت کامل بازگشایی شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی باز و تردد بصورت روان در حال انجام است.

وی با اشاره به محورهای اصلی که مسدود هستند، گفت: محورهای دهگلان – حسین آباد، سقز – مریوان و ریگان – ایرانشهرمسدود هستند و همچنین محور بندرخمیر – بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیردژگان – بندرلنگه انجام می‌شود.

شیرانی ادامه داد: وضعیت جوی جاده‌های کشور بدون بارندگی و بصورت پایدار است ولی برودت هوا در جاده‌های کوهستانی وجود دارد و با توجه به احتمال لغزندگی در این جاده‌ها کماکان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر در رانندگی توصیه می‌شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا برابر پیش بینی‌ها از بعد از ظهر روز جمعه بارندگی‌ها در استان‌های غربی کشور آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: در هفته جاری بیشترین علل تصادفات در جاده‌های کشور مربوط به انحراف به چپ، سبقت‌های غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مجاز رانندگی بوده است.



منبع:مهر