انتظامی

برخورد مقتدرانه و همراه با عقلانیت پلیس با مخلان امنیت



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی تربت حیدریه گفت: نیروی انتظامی باید در تمامی حوزه‌های مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی داشته باشد و بر اساس آن برنامه ریزی شود و ضمن پیشگیری با مجرمان مقتدرانه برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز کرده و امنیت جامعه را برهم می‌زنند با صلابت برخورد می‌کند اما نحوه اعمال قانون باید با مهربانی و عقلانیت باشد.

وی ادامه داد: همه ما در قبال شهدا و خانواده‌های آنان وظیفه داریم و پلیس باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در درون جامعه کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند احساس ناامنی کنند و افراد ضعیف نیز پلیس را پناهگاه خود بدانند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید با کسانی که موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شوند و با تذکر از رفتار خود دست بر نمی‌دارند و بر رفتار ناهنجار خود اصرار می‌ورزند به شدت برخورد کرد، پلیس نمی‌تواند تحمل کند کسی در جامعه موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم کند.

اشتری از رونمایی سیستم جدید پلیس هوشمند در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: این سیستم در هفته ناجا رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا