انتظامی

تامین امنیت و آرامش شهروندان مهم‌ترین هدف طرح‌های نوروزی پلیس است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی امروز شنبه در دومین جلسه قرارگاه نوروزی لرستان با اشاره به اینکه انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهم‌ترین ویژگی‌های رفتاری پلیس جامعه اسلامی است، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح، عظمت خود را تنها با قدرت سلاح نشان نمی‌دهند و در کنار اقتدار نظامی، این اقتدار معنوی و بصیرت وابسته به نیروی محوری ایمان است که در اخلاق و رفتار آنها در انجام مأموریت‌های مختلف جلوه گری می‌کند.

وی، گفت: امنیت و آرامش شهروندان مهم‌ترین هدف طرح‌های نوروزی پلیس است و در ایام نوروز اگر در مسیر خدمتگزاری به شهروندان گام برداریم، باید روحیه ایثارگری و جهادی داشته باشیم تا بتوان با این روحیه خدمت رسانی را دو چندان کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه الهی بوده و بر همگان واجب است، گفت: احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زمینه سلامت اجتماعی است و وجود این دو فریضه الهی نقشی اساسی در بر قراری نظم و امنیت اجتماعی دارد.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه هنجارشکنان باید با دیدن پلیس، لرزه به اندامشان بیفتد و احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند، گفت: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس و در این زمینه با هیج کس تعارف ندارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا