تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آنچه در انتخاب یک کلاس خوب نمیدانید!

یادگیری زبان انگلیسی را امروزه می توان عنصری جدایی ناپذیر از زندگی افراد دانست. تا آنجه که به نظر میرسد در آینده ای نزدیک، افرادی که به حداقل های مشخصی از دانش زبان انگلیسی مسلط نباشند، بی سواد تلقی خواهند شد.

صرف نظر از اینکه چند ساله هستید، شغل و یا تحصیلاتتان چیست، محل زندگیتان کجاست و یا علایق شخصی شما کدام است، یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می تواند مزایای بسیاری در زندگی شخصی و کاری شما ایجاد کند.

این روزها افراد به دنبال سریع ترین راه ها برای انجام هر کاری مانند یادگیری یک مهارت جدید هستند. مهم ترین دلیل آنرا نیز می توان پر مشغله شدن افراد و کم شدن زمان های فراغت آنها دانست. یکی از سریع ترین و زود بازده ترین راه ها نیز جهت یادگیری زبان دوم مانند زبان انگلیسی، شرکت در یک کلاس آموزش خصوصی زبان انگلیسی است.

در یک کلاس خصوصی زبان، امکانات کافی وشرایط خوبی می تواند برای پیشرفت و تقویت سریع زبان انگلیسی شما ایجاد شود به شرطی که کلاس مورد نظر شما، استاندارد های لازم را داشته باشد. در ادامه به صورت مختصر و مفید، به شما یاد می دهیم چطور باید یک کلاس تدریس خصوصی زبان پربازده را انتخاب کنید و البته بررسی می کنیم که یک استاد خصوصی زبان انگلیسی عالی، چگونه باید باشد.

بررسی کیفیت کلاس تدریس خصوصی زبان

بگذارید اصل ماجرا را همین اول خدمتتان عرض کنم! قبل از شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، باید کیفیت آنرا با دقت بررسی کنید. اما چطور؟ سخت نیست. کافی است دو عامل زیر را در ذهن خود داشته باشید و با صبر و حوصله، نقاط قوت و ضعف آنها را تشخیص دهید.

۱- متد آموزشی مورد استفاده در کلاس تدریس خصوصی زبان

از مهم ترین مواردی که قبل از اقدام برای ثبت نام در یک کلاس آموزش زبان انگلیسی تضمینی خصوصی باید به آن توجه کنید، روش تدریس مورد استفاده توسط آن مرکز آموزشی است. هر طور که هست ته توی آنرا در بیاورید! از موسسه پرس و جو کنید و یا می توانید با اساتید آن مرکز آموزش خصوصی زبان و یا حتی زبان آموزان قبلی آن مشورت کنید. متوجه شوید که شیوه تدریس آنجا چگونه است.

حالا اگر یک زبان آموز مبتدی باشید، احتمالا نمی توانید متوجه شوید که شیوه ای که به شما گفته شده خوب است یا نه. باز هم مشکلی وجود ندارد. مجددا با دوستان خود که انگلیسی شان خوب است صحبت کنید و بهتر از آن، در اینترنت سرچ کنید و هر طور که هست اطمینان حاصل کنید که از روش های منسوخ استفاده نمی کنند. خصوصا در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی؛ چون این قبیل روش ها سال هاست که باعث اتلاف زمان و سرمایه زبان آموزان بسیاری در موسسات مختلف شده است.

۲- معلم خصوصی زبان و تاثیر بی نهایت او در کیفیت کلاس

فکر میکنم این عنوان نیازی به توضیح اضافه ای نداشته باشد! حتما مدرس دوره می تواند سرنوشت یک کلاس را تغییر دهد. یک معلم زبان خصوصی خوب حتی می تواند نگرش، انگیزه و تمایل شما برای یادگیری سریع زبان را نیز روز به روز افزایش دهد و یادگیری زبان را برای شما آسان و سریع تر کند.

البته دقت کنید که داشتن رزومه بلند و بالا و یا سال های دراز سابقه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، لزوما به معنای توانمند بودن یک معلم زبان نیست. یک معلم زبان انگلیسی، علاوه بر توانمند بودن و آشنایی با روش های نوین و پربازده آموزشی، باید خلاق و با حوصله نیز باشد؛ همچنین باید خود متعهد و با انگیزه باشد و گرنه احتمالا انگیزه شما را نیز از بین میبرد. و البته ترجیحا جوان باشد چون در این صورت احتمالا با حوصله تر است.

بهترین و عملی ترین راه برای ارزیابی یک معلم زبان انگلیسی خصوصی، شرکت در یک جلسه از کلاس خصوص زبان انگلیسی ایشان ترجیحا به طور رایگان است. مطمئن باشید اطلاعات بسیار زیادی از شخصیت، منش و توانمندی ایشان نصیب شما می شود و دست شما را برای تصمیم گیری هرچه بهتر باز میکند.

این کار نیز شدنی است؛ هستند مراکزی که با وجود ارائه کیفیت مثال زدنی در آموزش و به کارگیری اساتید زبان انگلیسی مجرب، حق داشتن جلسه رایگان را برای شما قائل می شوند. از بهترین آنها می‌توان به پلتفرم آموزش زبان آنلاین انگلیشدان، مجری
««تدریس خصوصی زبان انگلیسی»» اشاره نمود. با خیال راحت در جلسه رایگان شرکت کنید، شرایط و کیفیت کلاس را ارزیابی کنید و در صورت رضایت، ثبت نام کنید.

بررسی کیفیت مشاوره و پشتیبانی دوره آموزش خصوصی زبان انگلیسی

دوره های آموزش زبان انگلیسی بسیاری را دیده ام که بعد از ثبت نام زبان آموزان و دریافت شهریه، دانشجو را به حال خود رها میکنند! بماند که استاد دوره نیز چنگی به دل نمیزند. حقیقتا این طور روش ها کارساز نیست.

حتی اگر در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بهترین اساتید نیز به کار گرفته شوند، بازهم نیاز به حضور مشاورین مجرب وجود دارد؛ جهت بررسی روند پیشرفت زبان آموز و برطرف کردن نقاط ضعف کلاس.

اگر یک کلاس آموزش خصوصی زبان، برای پشتیبانی دانشجویان خود برنامه ای ندارد، به هیچ عنوان سمتش نروید!

بررسی امکان برگزاری کلاس به صورت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

این روزها بازار کلاس های آنلاین، از جمله کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی بسیار داغ شده است. علت نیز واضح است؛ نیاز روز افزون افراد به انجام هرچه سریع تر و آسان تر کار ها.

حتما دقت کنید که مرکز آموزش زبان مد نظر شما چه تمهیداتی را برای برگزاری جلسات به صورت آنلاین در نظر گرفته است.

حتی اگر با وجود تمامی مزایای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، قصد شرکت در کلاس های حضوری را دارید، شاید نیاز داشته باشید تا بعضی جلسات را به صورت آنلاین داشته باشید.

ببینید که کلاس خصوصی زبان مد نظرتان، تا چه میزان در برگزاری یک کلاس آنلاین پربازده توانایی دارد.

وبسایت آموزش خصوصی زبان ««انگلیشدان»»، مجری تدریس خصوصی زبان آنلاین را می توان از نمونه های بسیار موفق در این حوزه معرفی نمود.

برای شرکت در کلاس خصوصی زبان و دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید