آخرین اخباراستانها > البرز

قدردانی خانواده شهیدالقدس «بهروز واحدی» از مردم



به گزارش خبرگزاری مهر، خانواده شهیدالقدس بهروز واحدی در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام قدردانی کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

حضور گسترده و حماسی مردم و مسؤولان روزه دار و شریف ایران اسلامی و استان البرز در مراسم وداع با شهید، اقامه نماز و تشییع پیکر و تدفین فرزند دلاور ایران اسلامی و سرباز ولایت، شهید علی طریق القدس و مدافع حرم بهروز واحدی از یک سو باعث مباهات و افتخار و از طرف دیگر خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است.

از دیگر سو این حضور حماسی گواه و نوید بخش تداوم راه این شهید والامقام، استمرار راه آزادی قدس شریف و تحقق آرمان‌های عدالت خواهانه انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی است. لذا به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور، همراهی و پیام‌های توأم با مهر مردم عزیز و مسؤولان ایران اسلامی و استان البرز مراتب سپاس و قدردانی به جا آوریم.

همچنین لازم است حضور ارزشمند سردار اسماعیل قاآنی فرمانده دلاور سپاه قدس و همرزمان گمنام شهید، بسیجیان گرانقدر و تمامی مسؤولان کشوری و لشکری در مراسم مختلف تشییع و خاکسپاری آن شهید والامقام را ارج نهیم و بر تداوم راه شهید بهروز واحدی در سربازی ولایت و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تا آزادی قدس شریف تاکید کنیم.

در ضمن به دشمن زبون و جنایتکار صهیونیستی یادآور می‌شویم تفنگ شهید بهروز واحدی بر زمین نخواهد ماند و از خیل عظیم جوانانی که در مراسم تشییع پیکر او حاضر بودند هزاران بهروز رهسپار جبهه نابودی کفر و استکبار در سرتاسر عالم خواهند شد تا به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آورند.

با تقدیم احترام و تاکید بر تداوم راه شهدا

خانواده شهید علی طریق القدس و مدافع حرم بهروز واحدی



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا