انتظامی

تصادفات نوروزی در دامغان افزایش یافت



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید رضا علوی صبح یکشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی دانشگاه این شهرستان با بیان اینکه ۱۳ نقطه هدف برای برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت طی ایام نوروز شناسایی شده است، ابراز کرد: تاکنون تنها یک نفر تصادف منجر به فوت در شهرستان و در محور دامغان – جندق به سمت معلمان به وقوع پیوسته است اما در شاخص تصادفات منجر به جرح متأسفانه در نوروز سال جاری شاهد افزایش هستیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های کمیته امنیتی ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان در قالب طرح‌های ترافیکی و انتظامی با به کارگیری نیروهای انتظامی در ۴۰ عنوان به اجرا در آمد، افزود: برای پیشگیری از وقوع سرقت قرارگاه جلب مجرمان خطرناک و سابقه دار با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب ایجاد که گروه‌های هدف در قالب این طرح روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه طی هفته نخست سال جدید در بحث وقوع سرقت شاهد کاهش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم، گفت: در زمینه کشفیات سرقت نیز افزایش ۶۵ درصدی بوده‌ایم.

علوی همچنین از کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر طی هفته نخست سال جدید در دامغان خبر داد و بیان کرد: این میزان مواد مخدر که از نوع تریاک و مرفین بوده طی یک عملیات از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان کشف و ضبط شد و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا