تعداد شهدای درگیری پلیس و سارق مسلح در دیلم به دو نفر رسید



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از پلیس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان داشت: گشت انتظامی ساعت ۲۱ شب سه شنبه ۹ فروردین سال جاری در شهر امام حسن (ع) شهرستان دیلم برای انجام مأموریت به محل اعزام می‌شوند که به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق و شرور مسلح با اسلحه کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرده که متأسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم سید نوید موسوی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی جلیل دازه به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی بیان دشت: این افسر شایسته فردی بسیار اخلاق مدار بود که سال‌ها با جدیت و انگیزه مثال زدنی انجام وظیفه می‌کرد، ستوان جلیل دازه صبح امروز ۱۲ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با عرض تسلیت و تبریک به خانواده معظم شهید جلیل دازه، خانواده بزرگ انتظامی کشور و مردم شهید پرور استان بوشهر گفت: به زودی زمان مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار اعلام خواهد شد.

سرهنگ طهماسبی خاطرنشان کرد: قاتل سرباز شهید سید نوید موسوی و ستوان جلیل دازه طی یک عملیات موفق پلیس، کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.



منبع:مهر