تمهیدات ترافیکی مراسم ۱۳ آبان ۱۴۰۰



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی بیان کرد: اعمال ممنوعیت‌ها و ممنوعیت‌های روز ۱۳ آبان ماه امسال بمنظور نظم دهی تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان شروع می‌گردد، اما تیم تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل‌های اطراف این محدوده مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می‌دهند. همچنین از شب قبل این مراسم نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.

سردار حمیدی ادامه داد: ممنوعیت‌های توقف بدین صورت انجام می‌پذیرد:

۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت تیر

۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم خان تا طالقانی در هر دو مسیر

۳_ ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل طالقانی تا میدان فردوسی

۴_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا انقلاب در هر دو مسیر

۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات اللهی و خیابان مفتح تا سه راه طالقانی در هر دو مسیر

۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم خان تا طالقانی

۷_ خیابان‌های ایرانشهر و موسوی حدفاصل سمیه تا انقلاب

۸_ خیابان ایرانشهر حدفاصل کریم خان تا طالقانی

۹_ خیابان میرزای شیرازی

۱۰_ خیابان ورکش

سردار حمیدی به محدودیت‌های تردد نیز اشاره‌ای داشت و گفت: محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پنج شنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد.

همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب، طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد.

وی اذعان داشت: طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی از ساعت ۰۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۲۸۱۴۰۰ برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد مسدود می‌باشد و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه می‌باشد.

وی همچنین بیان داشت: در صورت نیاز محدودیت‌های تردد در خیابان‌های اطراف مسیرهای اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودروها ممنوع می‌باشد.

وی افزود: لازم به ذکر است که ایستگاه مترو تقاطع مفتح طالقانی در صبح روز پنج شنبه ۱۳۰۸_۱۴۰۰ غیر فعال خواهد بود.



منبع:مهر