انتظامی

تمهیدات پلیسی در ۲۰۰ نقطه مشهد در حال اجرا است



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین دهقان‌پور صبح پنجشنبه در خصوص تمهیدات نوروزی پلیس مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پوشش فعال تمهیدات پلیسی در ۲۰۰ نقطه شهر مشهد با حضور مقتدرانه کارکنان انتظامی در حال اجرا است و شاهد نظم و امنیت مطلوبی در مشهد هستیم.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: طبق مصوبات قرارگاه نوروزی استان برای کاهش سوانح رانندگی و روان‌سازی ترافیک، ۳۷ نقطه حساس مشهد توسط کلانتری‌ها، ۷۰ نقطه توسط یگان امداد و ۲۰ نقطه حادثه‌خیز نیز توسط پلیس راهور این شهرستان به‌صورت ویژه زیر پوشش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح‌های نوروزی، ایجاد امنیت مطلوب و خدمت رسانی مناسب پلیس به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام تعطیلات است.

دهقان‌پور گفت: پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث رانندگی و روان‌سازی ترافیک از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده فرماندهی انتظامی مشهد است که تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این راستا، ۱۰ ایستگاه استقبال نوروزی برای راهنمایی مسافران و زائران و ۲ ایستگاه خدمات مشاوره روانشناسی رایگان در تفرجگاه‌ها، محل اسکان مسافران و ورودی‌های این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان فرماندهی انتظامی مشهد، خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و شاخص‌های امنیت مطلوب ارزیابی شده و وضعیت تحت مدیریت انتظامی قرار دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا