جزئیات انهدام باندهای بزرگ قاچاق سلاح و مواد مخدر در لرستان


به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سه روز گذشته با اشراف اطلاعاتی در مجموعه فرماندهی انتظامی لرستان در سه حوزه ۴ باند را مورد ضربت قرار دادیم، اظهار داشت: یک مورد باند مواد مخدری بود که از شرق کشور مواد مخدر را وارد استان می‌کرد و قصد انتقال به استان‌های غربی را داشت.

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر

وی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون متوقف شد و متهم دستگیر و در مجموع ۵۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه پرونده این مورد در حال سیر مراحل قانونی است تا هم دستان دیگر شناسایی شوند و اقدامات بعدی جهت دستگیری انجام شود، افزود: جا دارد از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان که پشتیبانی اطلاعاتی خوبی در همه زمینه‌ها و در این مورد داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

کشف ۵۶ قبضه اسلحه از دو باند قاچاق سلاح

سردار الهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو مورد باند وارد کننده سلاح به استان را داشتیم که سلاح را از استان‌های غربی و مرز وارد می‌کردند، اظهار داشت: در این رابطه نیز ۴ نفر دستگیر شده است که بومی استان هستند و وارد کننده سلاح بودند و سلاح را در شهرهای مختلف به فروش می‌رساندند.

وی یادآور شد: از این دو باند ۵۶ قبضه سلاح کشف شده که ۱۲ قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی و ۴۴ قبضه کلت کمری است.

جزئیات انهدام باندهای بزرگ قاچاق سلاح و مواد مخدر در لرستان

اعضای باند حرفه‌ای سرقت خودرو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یک باند ۵ نفره سرقت شامل ۴ نفر سارق خودرو و یک نفر مالخر هم مورد شناسایی قرار گرفتند و همه آنها دستگیر شدند، تصریح کرد: اعضای این باند به ۱۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۶ فقره خودرو کشف و انتقال داده شده است، همچنین از سارقان ۴ موتورسیکلت هم کشف شده است.

جزئیات انهدام باندهای بزرگ قاچاق سلاح و مواد مخدر در لرستان

سردار الهی افزود: این باند سارقان خودرو یک باند حرفه‌ای است، ‬یک نفر از این سارقان پدرش سابقه بسیار زیادی در امر سرقت خودرو دارد، عموی وی هم سارق خودرو است و الان هم فرزندان دارند سرقت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه هکر لیزری هم از این باند کشف شده که به وسیله آن شماره ارکان خودرو را تغییر می‌دادند و استفاده می‌کردند و همچنین پلاک را تغییر می‌دادند.



منبع:مهر