مهارت آموری

خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت ستودنی است



عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج ) افزود : امنیت و آرامش امروز کشور و جامعه را نمی توان بدون حضور و تاثیر فعالیت سربازان گمنام امام زمان متصور شد و در جای جای کشورمان این حضور تاثیرگذار ملموس است . 

وی ادامه داد : زحمات و چشمان بیدار این فرزندان ایران اسلامی است که خواب را از چشم آسیب زنندگان به نظام و دشمنان برداشته است و امروز در سایه امنیت کشورمان راه ترقی را می پیماید . 

این عضو شورای تامین مازندران گفت : بدون شک هوشیاری ، تعهد و آگاهی آنان در اصل امنیت جامعه نقش داشته و با ورود بموقع آنها در تمامی حوزه ها  زمینه ساز پیشگیری های لازم شده است .

وی اضافه کرد : اگر نبود رفتار پیشگیرانه بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) ، انحرافات به وجود می آمد و انحراف در مساله ای خود برای جامعه مشکل آفرین بود . 

رضایی ادامه داد: مباحث در خصوص شناسایی و دستگیری اعضای شورای اسلامی شهر ساری یکی از بارزترین فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) می باشد که مردم از آن آگاه شده اند .

وی گفت : امنیت امروز کشورمان ، استان مازندران و ساری چه در شهر و روستا حاصل تلاش های بی وقفه و آگاهانه سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه است .

میلاد امام زمان (عج) روز سربازان گمنام ولی عصر نام گرفته است. 

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا