دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در شهرقدس



سردار کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در شهر قدس خبر داد و در این باره افزود: گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در شهرک «عزیزی» شهر قدس به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی پلیس و دیگر نیروهای امدادی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شده و طرفین در این درگیری به شدت مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت: طرفین درگیری قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی پلیس، از محل متواری شده بودند که با سرعت عمل مأموران ساعاتی پس از وقوع این درگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شناسایی و دستگیر شدند.

ظهیری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.



منبع:مهر