دستگیری نمایندگی جعلی و پخش گارانتی‌های تقلبی در تهران



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی در خصوص تولید و پخش گارانتی‌های تقلبی در یک واحد مسکونی در حوالی خیابان ری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد با الگوگیری از ضمانت نامه‌های معتبر لوازم خانگی، ضمانت نامه با شماره تماس‌های جعلی تهیه و چاپ کرده است و پس از هماهنگی با توزیع کنندگان لوازم خانگی قاچاق، ضمانت نامه‌های جعلی را به خریداران تحویل و پس از خرابی احتمالی این وسایل، کسی پاسخگو نبوده است.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران، روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت، سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر و در این عملیات بیش از ۱۰ هزار لیبل و بروشورهای تقلبی لوازم خانگی کشف شد.

زیدی گفت: متهم در پی جویی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تحقیقات اولیه پلیس روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه شهروندان هنگام خرید کالا حتماً به اصالت کالا و ضمانت نامه الصاقی توجه داشته باشند و پس از اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش، کالای مورد نظر را خریداری کنند، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده کماکان ادامه دارد.



منبع:مهر