انتظامی

دستگیری ۱۴۵۰ مجرم متواری دارای حکم در خوزستان



به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: خوزستان از بُعد نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور داشته، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان در حال حاضر نیز دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تأمین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

وی یادآور شد: شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی، تأمین آب شرب و آشامیدنی به خصوص در حوزه غدیر که در ۶ ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حل مشکلات شرکت هفت تپه و قرار گرفتن این شرکت در مسیر درست تا رسیدن به سودآوری در سال آینده از حمله توجهات دولت انقلابی به خوزستان است.

خلیلیان ادامه داد: اجرای پروژه‌های مختلف در قالب مصوبات سفر و اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و هشت هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان نیز از دیگر اقدامات دولت انقلابی برای خوزستان است.

وی با اشاره به هم‌افزایی خوب برای افزایش امنیت در خوزستان یادآور شد: مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از سه هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضائی، انتظامی و امنیتی انجام شده در استان است.

استاندار خوزستان با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۳ برای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: حدود سه هزار نفر معتاد متجاهر در استان وجود دارد که با فعال شدن این اردوگاه آنها به محل اردوگاه منتقل می‌شوند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا