انتظامی

دستگیری ۱۵۶ محتکر طی ۲۴ ساعت/ توقیف ۶۵ خودرو



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با جرایم اقتصادی با اولویت مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی به صورت روزانه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل ۶۹۸ گروه مشترک بازرسی، در بازدید از هزار و ۱۷۴ مرکز نگهداری و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور ۱۴ مرکز متخلف احتکار کالاهای اساسی را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از انبارهای مذکور بیش از هزار تن کالای اساسی و معیشت محور احتکاری از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، قند و شکر، روغن خوراکی، خرما و خشکبار، مرغ و گوشت، انواع رب گوجه، انواع دارو به همراه لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، روغن موتور و ضد یخ، کاغذ، انواع شوینده و … را کشف و انبارهای موصوف را پلمب کردند.

سردار رضائیان با اشاره به اینکه در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۶۳۹ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا ۶۵ خودرو توقیف و ۱۵۶ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

در پایان فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا