دهه فجر فرصتی مهم برای انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی است



به گزارش ایرنا فرامرز دانش روز سه شنبه در همایش هماندیشی علما و معتمدان با مسوولان سرباز ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی آرمانگرا، اسلامگرا، عالمگیر، جهان شمول و بینظیر در جهان اسلام چون امام خمینی (ره) هدایت شد و تحولی شگرف در عرصه روابط بین الملل و در معادلات سیاسی دولت‌های جهان پدید آورد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در چهل  و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تشکیل هر حکومت جدیدی نیازمند سه عنصر رهبری، حضور حداکثری مردم در صحنه و هم نوایی رهبر و ملت در اعتراض به وضعیت حاکم بر جامعه است.

فرماندار سرباز ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر عناصر مذکور، انگیزه الهی موجب دستیابی به پیروزی شد.

وی تصریح کرد: هیچ حکومتی بدون نظر و رای ملت نخواهد ماند، انقلاب اسلامی در یک تعریف خاص محدود نمی‌شود.

دانش ادامه داد: میزان همیشه رأی ملت است، حکومت‌های انقلاب اسلامی برگرفته از آزادی ملت و توسط مردم انتخاب می‌شوند و ما به عنوان اعضای هیات اجرایی و صیانت از آرای مردم سعی داریم انتخابات سالمی در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود اگر امنیتی در شهرستان سرباز است به همت و تلاش شما معتمدان و روحانیون بوده است.

فرماندار سرباز تصریح کرد: همانطور که آرای یک روستا را نگاه کنیم یکسانی آرا مشخص کننده اتحاد مردم بوده و این خود عاملی برای نشان دادن نقش پررنگ معتمدین و علما  است.

وی  از علما و معتمدان درخواست کرد تا مردم را نسبت به ایام انتخابات آگاه و داوطلبان شوراها را نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه تشویق کنند.

منبع:ایرنا