انتظامی

راه اندازی سامانه ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ حسین رمضانی پیرامون نحوه ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی اظهار داشت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقا رضایتمندی مردم و توسعه سرمایه‌های اجتماعی و همچنین اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زائد و کاهش هزینه‌ها ترخیص وسایل نقلیه به صورت کاملاً غیرحضوری (اینترنتی) به عنوان یکی از برنامه‌های هوشمندسازی پلیس راهور فراجا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص با بررسی‌های کارشناسانه و فنی، نرم افزار و سامانه هوشمند ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه در راستای تکریم مردم، حفظ حقوق شهروندی و صیانت اموال مردم طراحی شد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا بیان داشت: هموطنان عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن “پلیس من” بر روی دستگاه تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور به ویژه در حوزه ترخیص اینترنتی بهره‌مند گردند.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه ای که وسیله آنها به علت تخلفات رانندگی توقیف گردیده و فاقد دستور قضائی باشند می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» و یا وب‌سایت «راهور ۱۲۰» به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله خود در تمام ساعات شبانه روز اقدام نمایند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا