انتظامی

ساماندهی معتادان متجاهر در دستور کار ویژه



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، بیان داشت، بحمدالله با هماهنگی و هم افزایی که بین بسیاری از دستگاه های مسوول در حوزه مقابله با معتادان متجاهر داریم در آینده نزدیک شاهد جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح پایتخت خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه جمع آوری معتادان بطور حتم می تواند در رفع برخی از آسیب ها و مشکلات اجتماعی تاثیر گذار باشد عنوان داشت، در حقیقت معتادان متجاهر عامل وقوع برخی از جرایم از جمله سرقت های خرد می باشند که جمع آوری و ساماندهی این معضل می تواند تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت، لازم است با بازنگری در برخی از آیین نامه ها و قوانین اقدامات بایسته در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر که دارای منع پذیرش هستند به عمل آید.

وی افزود، در خصوص ساماندهی معتادان منع پذیرش که دارای زخم باز، بیماری های مسری و … هستند اقدامی جهادی شود و این افراد هم از سطح جامعه جمع آوری و ساماندهی شوند.

سردار هداوند گفت، با اقدام ابتکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال حاضر معتادان در مرکز سروش پذیرش و پس از سم زدایی به آنها مهارت آموزی می شود که پس از ترخیص از مرکز بتواند امرار معاش خود را داشته باشد.

وی افزود، ساماندهی محله فرحزاد که سالهای سال مرکز و پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر بوده به صورت ویژه در دستور کار است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا