مهارت آموری

سه خبر کوتاه از پلیس کرمانشاه



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۵۰ راس گوسفند قاچاق در منطقه جلالوند به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ماموران پاسگاه انتظامی جلالوند حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کرده و بازرسی های لازم را از آن به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: در این بازرسی، ۵۰ راس گوسفند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم، از انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد.

سارق سیم برق در کرمانشاه دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و کشف هشت فقره سرقت خبر داد.  

وی افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت سیم برق در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۶ سعدی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در محله آقاجان شدند، گفت: متهم دستگیر شده پس از اعتراف به ارتکاب هشت فقره سرقت به مراجع قضایی معرفی شد.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه 

سرپرست معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه نیز از فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیرماه امسال خبر داد.  

سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه  که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیرماه سال  ۱۴۰۰دریافت کرده اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روزسه شنبه یکم تیرماه درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی اضافه کرد: مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و… را به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی ادامه داد: لازم است کلیه مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار گیرند، ضمنا برای پیشگیری از بروز و شیوع این بیماری، مشمولان در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه مجدد قرار می گیرند.

وی یادآور شد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا