شاکیان ارز دیجیتال «دریک» به دادسرای ۳۲ جرایم اقتصادی مراجعه کنند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با اقدامات فنی پیچیده پلیسی مشخص شد توسعه دهندگان رمز ارز «دریک» بدون پشتوانه اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده و قصد خروج ارز و منابع ملی را از کشور دارند که توسط پلیس امنیت اقتصادی از اقدام آن‌ها جلوگیری و عاملان آن دستگیر شدند و هم اکنون پرونده اتهامی آنان در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

وی افزود: تمامی مال باختگان که اقدام به خرید رمز ارز “دریک” کرده اند با ارائه مدارک و مستندات برای طرح شکایت به بازپرسی شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۳۲ جرایم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس امنیت اقتصادی از آنان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در این زمینه موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

گفتنی است؛ توسعه دهندگان رمز ارز دریک در تلاش بودند این رمز ارز را به عنوان رمز ارز ایرانی معرفی کنند که با اقدام به موقع پلیس امنیت اقتصادی از اجرای نقشه شوم خود ناکام و چندی پیش اعضای باند آن دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.



منبع:مهر