انتظامی

عامل شهادت سرگرد «مهدی آزمون» در شوش دستگیر شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ روح الله یاری زاده صبح امروز سه‌شنبه درباره جزئیات این خبر بیان کرد: در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد «مهدی آزمون» در مورخه ۱۶ شهریورماه سال جاری در شهرستان آبادان از همان لحظات اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تلاش‌های ویژه‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس اطلاعات استان با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کردند، افزود: ضمن هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس متشکل از یگان‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه یک نفر از اعضای این باند را به درک واصل کرده و ۲ نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین‌گیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در ادامه این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری شورشی به همراه ۵ فشنگ مربوطه و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یاری زاده تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا