بازار

غذا با رب فلفل دلمه ای و قارچ و سیب زمینی + صادرات فلفل دلمه ای

خانم های خانه دار معمولا برای پختن غذا با قارچ و فلفل دلمه ای و سیب زمینی میتوانند طعم خاصی به غذا دهند که غذایی سبک برای شام تهیه کنند.

نحوه تهیه مواد این غذا به صورت زیر است:

سیب زمینی

پیاز

فلفل دلمه ای

روغن به مقدار لازم

قارچ

ادویه هایی چون زیره، زرد چوبه،فلفل و نمک

در اول کار سیب زمینی، پیاز و فلفل دلمه ای سبز و قارچ را خرد کرده و روغن و زیره را داخل ظرف ریخته تا بخوبی داغ شود، وقتی روغن داغ شد پیاز را اضفه کرده تا خوب سرخ شود و سپس سیب زمینی،قارچ، فلفل و نمک را به آن اضافه کنید و تفت بدهید.

استفاده از غذا با قارچ و فلفل دلمه ای و سیب زمینی برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار مفید بوده، حتی در کاهش کلسترول و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسیار مهمی دارد.

به دلیل خاصیت زیادی که فلفل دلمه دارد در غذاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، و خوشبختانه اکثر افرادی که شغلشان آشپزی است از خواص زیاد فلفل دلمه برای بدن اطلاعات کافی دارند و تا جایی که ممکن است از آن در پختن غذاها استفاده می کنند.

کشور های برتر در صادرات فلفل دلمه ای

عمده صادرات فلفل دلمه ای از کشور مکزیک انجام می شود و کشورهای اسپانیا، هلند، کانادا و آمریکا در رتبه های بعدی قرار دارند. آمریکا بیشترین واردات این محصول را دارد اما از جمله کشورهایی است که Re Export انجام میدهد و فلفل دلمه ای را وارد و پس از بسته بندی و تغییر برند مجدد آن را صادر می کند.

آلمان، انگلیس و فرانسه به ترتیب بعد از آمریکا بیشترین واردات فلفل دلمه ای را دارند.

صادرات فلفل دلمه ای به دلیل اینکه یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی است و هم چنین از ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردار است سود بالایی دارد. افزایش جهان و نیاز بیشتر به مواد غذایی در سراسر جهان بازار تجارت و صادرات انواع صیفی جات به خصوص فلفل دلمه ای داغ کرده است.

صادرات فلفل دلمه ای از ایران در کشور های مختلف از جمله امارات، عمان، قطر، کویت، عراق و روسیه طرفداران زیادی دارد و می توان این محصول را از تولید کنندگان داخلی به طور مستقیم خریداری نموده و به روش های مختلف به کشورهای ذکر شده و یا سایر کشورهایی که در ادامه ی این مقاله از آن ها نام برده می شود ارسال کرد.

رب فلفل قرمز

بهتر است که بدانید رب فلفل قرمز یک محصول ارگانیک و طبیعی می باشد. این رب خاصیت های بسیار زیاد و خوبی را دارد و برای بدن انسان نیز مفید می باشد. این رب دارای انواع بسیار زیادی از ویتامین ها و مواد مغزی برای بدن می باشد. از آن جا که خود فلفل دلمه ای نیز دارای مواد بسیار خوبی می باشد پزشکان نیز مصرف رب فلفل دلمه ای را منع نکرده و بلکه مصرف آن را نیز پیشنهاد می کنند.

یکی از محصولات خانگی و ارگانیک و خوشمزه رب فلفل دلمه ای قرمز و شیرین می باشد که امروزه افراد زیادی اقدام به تهیه و یا خرید آن می نمایند.

این رب یک طعم دهنده ی بسیار عالی و لذیذ می باشد. برای این که این رب را درست کنید به موادی مانند: فلفل دلمه رنگی صادراتی اصفهان ، روغن زیتون، فلفل چیلی، پودر زیره و ادویه هایی مانند نمک و فلفل احتیاج دارید. در کنار این ادویه های مهم برای پایه شما می توانید از ادویه های مورد علاقه خودتان نیز استفاده نمائید.

برای شروع کار، ابتدا فلفل ها را به درستی و تمیز شسته و سپس خرد نمائید. پس از این کار سیر را خرد کرده و بعد همه ی مواد را درون غذا ساز یا مخلوط کن بریزید و پودر نمائید. برای این که مایع به دست آمده خیلی سفت نشود و کمی رقیق گردد از روغن زیتون استفاده نمائید. تمامی این مواد را در قابلمه یا ظرف مکناسب دیگر ریخته و مدام هم بزنید تا نسوزد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا