فراخوان مشمولان کرمانشاهی برای اعزام به خدمت در اسفند ماه

به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، مسعود همتی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید یکشنبه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا را به همراه خود داشته باشند.

همتی بیان کرد: لازم است تمام مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرارگرفته و برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه مجدد قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متقاضیان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع:مهر