انتظامی

دستگیری ۵ سارق مسلح جاده‌های لرستان/ ۳۱ فقره سرقت کشف شد



به گزارش خبرنگار مهر، با استمرار برخورد قاطعانه و جدی پلیس لرستان با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، یک باند ۵ نفره سارقان مسلح که با بستن جاده‌ها اقدام به سرقت مسلحانه از خودروها می‌کردند در چنگال قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: ما قبلاً اخطار کرده بودیم کسانی که نسبت به برهم زدن نظم و امنیت اقدام کنند، با برخورد قاطعانه پلیس لرستان روبه رو خواهند شد.

سردار یحیی الهی با بیان اینکه به مردم وعده دادیم و به وعده خود عمل کردیم، تصریح کرد: دستی که بخواهد در برابر قانون بایستد و امنیت جامعه را مختل کند را خواهیم شکست.

وی با تاکید بر اینکه پلیس لرستان در سال جاری برخوردهای خوب و قاطعی با مجرمین، سارقین و اراذل و اوباش داشته است، افزود: امروز ۵ نفر سارق را دستگیر کرده‌ایم که هم سرقت‌های عادی در مسیر جاده داشته‌اند و سرقت احشام داشته اند و هم ۱۴ فقره سرقت مسلحانه داشته‌اند که با سلاح گرم مسیر جاده را بسته‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این سارقان در مجموع ۳۱ فقره سرقت داشته‌اند و اموال مردم را ربوده‌اند.

سردار الهی با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه قضا هم با این سارقان برخورد جدی داشته باشد، گفت: یک نفر هم در فضای مجازی با سلاح گرم رجز خوانی و ایجاد ارعاب و وحشت می‌کرد که این شخص هم با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت استان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده دارای سابقه هستند، افزود: فرد سر باند دستگیر شده دارای سابقه سرقت مسلحانه و سرقت عادی بوده و جزو اراذل اوباش سطح دار استان است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه مردم منتظرند از سوی دستگاه قضا با این افراد برخورد شود، گفت: طی امسال باندهای متعددی را متلاشی کرده‌ایم، نیاز است برخوردهای قانونی و قضائی صورت گرفته با این افراد از سوی دستگاه قضا به مردم اطلاع رسانی شود.

سردار الهی یادآور شد: پلیس در تلاش و پیگیری خود مصمم‌تر خواهد شد و با شدت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا