انتظامی

لزوم تقویت معنویت در کارکنان نیروی انتظامی



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسین اشتری صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن پلیس کشور که در مرکز تربیت و تعالی شهید مطهری مشهد برگزار شد، با بیان این‌که نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی باید مسیر قرآنی در پیش بگیرند، اظهار کرد: نیروی انتظامی خود را حافظ ارزش‌های انقلاب و جان، مال و ناموس مردم می‌داند.

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی کشور برای برقراری بالاترین میزان امنیت و رفاه برای مردم کشور، تجهیز نیروهای پلیس به فناوری‌های روز را از اولویت‌های کاری این نیرو برشمرد و ادامه داد: استفاده از فناوری‌های رو و کارکنان توانمند از اولویت‌های ما است اما در کنار آن بُعد معنویت نیز باید تقویت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور، رمز پیروزی در دفاع مقدس را توکل بر خدا و معنویت دانست و گفت: دشمن با وجود تجهیزات و امکانات برتر نسبت به ما شکست خورد زیرا ما در مقابل آنان با خداباوری و معنویت قرار گرفتیم.

وی با بیان این‌که برای موفقیت و پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی باید به قرآن و معنویت تمسک بجوییم، خاطرنشان کرد: ناجا سازمان انسان‌محور است و ابعاد اجتماعی این نهاد از سایر سازمان‌ها بیشتر است و از آنجا که با اقشار مختلف مردم سر و کار داریم، باید از نظر معنوی و معرفتی قوی باشیم.

اشتری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر انس جامعه با قرآن، گفت: فرماندهی انتظامی در گزینش‌ها به نخبگان توجه دارد و تلاش می‌کند.

وی افزود: ناجا از ارکان اصلی امنیت کشور است که علاوه بر انجام رسالت تأمین امنیت جامعه، خدمت‌رسانی به مردم نیز در اولویت این نیرو قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور، بهترین نسخه زندگی برای بشریت را قرآن کریم دانست و اظهار کرد: دشمن پس از ناکامی در جنگ سرد در مقابل ما به تهدیدات نرم متوسل شده و راه پیشگیری و مصونیت از آسیب‌های این جنگ و تهدیدات نرم، تمسک و انس با قرآن و اهل بیت (ع) است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا